האתר החדש בהרצה, אנו מעדכנים אותו בתכנים חדשים מדי יום, אם חסר לכם מידע ניתן לפנות לטלפון 02-6222202

משרות

סנן לפי מסלול:

דורש.ה מקדמ.ת תעסוקה וקריירה

למרכז הזדמנות ירושלים דרוש/ה מקדמ.ת תעסוקה וקריירה

המרכז מסייע לאנשים המתמודדים עם חסמים תעסוקתיים מורכבים להשתלב, להתמיד ולהתקדם בתעסוקה איכותית.
התפקיד מרתק, עם ערך מוסף ומשמעותי מאוד, בגוף לומד מתפתח ודינמי, הכולל קורסים מקצועיים והדרכה צמודה.

התפקיד כולל:

ליווי ואימון תעסוקתי של משתתפים למטרות השתלבות בעבודה, התמדה וקידום תעסוקתי

חיבור ושילוב המשתתפים בשירותים תומכי תעסוקה ומענים משלימים

פיתוח וריכוז שותפויות בשכונה ובעיר

פיתוח והפעלת תוכניות קבוצתיות לשילוב בעבודה

עבודה עם לשכת הרווחה

דרישות תפקיד:

תואר אקדמי

ניסיון בליווי תהליכים אישיים בתחום האימון ו/או הטיפול הפרטני

היכרות וניסיון בעולמות התעסוקה-יתרון

ניסיון בעבודה עם אוכלוסיות מגוונות

ניהול עצמי ויכולת התמודדות עם ריבוי משימות

יצירת שיתופי פעולה

היכרות עם עולם העבודה ואמונה בתעסוקה ככלי מייצר שינוי

נכונות לעבודה בשעות אחה"צ המאוחרות פעם בשבוע

קורות חיים ל: nicole_te@jerusalem.muni.il

שלח קורות חיים ישירות למעסיק

דרוש/ה רכז/ת אדמיניסטרטיבי/ת של תכנית מרג"ש- מרכזים רגשיים

לעמותת לביא - עמותה עירונית בירושלים, העוסקת בפיתוח החינוך בעיר דרוש/ה רכז/ת אדמיניסטרטיבי/ת לתכנית המרג"שים, המנגישה את הטיפולים המשלימים של קופות החולים לתוך בתי הספר, תוך חיבורם לתהליכים רגשיים, חברתיים וחינוכיים.

 

תיאור התפקיד:

  • ניהול אדמיניסטרטיבי של התכנית
  • אחריות על גביית תשלומים מהורים ומקופות החולים
  • אחריות על תשלומי השכר לעובדים
  • ליווי ארגוני של תהליך הטיפול בבתי הספר
  • תיאום מפגשים משותפים של הורים, תלמידים וקופות החולים
  • ניהול תקציב
  • ביצוע מטלות על פי דרישת הממונים

דרישות:

  • ניסיון בניהול משרד
  • ידע בסיסי בניהול תקציב
  • היכרות עם קופות חולים- יתרון
  • שליטה מלאה בתוכנות אופיס
  • תודעת שירות גבוהה
  • יחסי אנוש טובים, אסרטיביות ויכולת עבודה במצבי לחץ
  • יכולת עבודה עצמאית ובסביבה מרובת משימות

תנאי העסקה:

50% משרה

המשרה בירושלים

קו"ח יש לשלוח ל: jobs@lavy.org.iI | מספר משרה 1099

 



שלח קורות חיים ישירות למעסיק
  1. דרוש/ה מתאם/ת הדרכה להשתלמויות בחו"ל בחברת יעוץ ארגוני ופיתוח הדרכה בירושלים.

התפקיד כולל תפעול ותיאום ההדרכות מול גורמי ממשל במדינות שונות, ליווי שוטף של התכנית, 

ריכוז צרכי מנהלי התוכניות ועבודה שוטפת מולם, הגשת מכרזים ועבודה מול ספקים, תיאום מול המרצים, 

השגרירות וגורמים בנציבות המדינה.

דרישות:

  • תואר ראשון-חובה.
  • ניסיון בתחום ההדרכה/פיתוח/תיאום וארגון הדרכה- יתרון.
  • אנגלית ברמה גבוהה (כתיבה, קריאה ודיבור)-חובה.
  • יכולת תכנון, ארגון ותיאום ברמה גבוהה.
  • יכולת עבודה מול בכירים.
  • יכולת עבודה בתנאי לחץ, שירותיות ויחסי אנוש מצוינים.
  • נכונות למשרה מלאה בירושלים.

**המשרה פונה לנשים וגברים כאחד**

יש לשלוח קו"ח למייל jobs@goldman-hr.co.il בציון קוד משרה E-LOT

 

קרנות הביטוח לאומי יוזמות פיתוח שירותי רווחה בקהילה, וכן מממנות ומלוות גופים וארגונים, המבקשים לפתח שירותים חדשניים ומועילים לרווחת קבוצות בסיכון בקרב הקהילה. 

הקרנות מסייעות לעשרות אלפי אנשים עם מוגבלות, קשישים, ילדים ובני נוער ומשפחות במצוקה חברתית-כלכלית, ליהנות באופן שוטף ופעיל ממגוון שירותים ושימוש בטכנולוגיות ייחודיות, המצמצמים את הפער החברתי בינם לבין שאר האוכלוסייה, מקלים על מצוקותיהם ומעניקים להם פתרונות מבינים ותומכים הסוללים להם דרך לשוויון הזדמנויות אמיתי בחברה. 

 

לביטוח לאומי - המשרד הראשי בירושלים דרוש/ה מנהל/ת אגף א' קרנות

מכרז מס'  145/2021

פרטים ואופן הגשת מועמדות בקישור https://www.btl.gov.il/About/jobs/Pages/menhel-agaf-kranot-6-7.aspx

 

 

שלח קורות חיים ישירות למעסיק
  1. למעבדה המרכזית לנגיפים של משרד הבריאות, במרכז הרפואי ע"ש שיבא דרוש/ה עובד/ת מעבדה, לעבודה מעניינת מאוד, קלינית ומחקרית.

דרישות:

בעל/ת תואר שני במדעי החיים/רפואה/מעבדנות רפואית או תחום דומה.

 למעוניינים/ות נא ליצור קשר:

michalman@sheba.health.gov.il

פרופ' מיכל מנדלבוים 050-6243315

שלח קורות חיים ישירות למעסיק
  1. למעבדה רפואית בירושלים דרוש/ה לבורנט/ית למשרה מלאה.

דרישות:

רישיון מעבדה.

אנגלית ברמה גבוהה, עדיפות לדובר/ת אנגלית שפת אם.

אין צורך בניסיון מקדים.

נכונות ללקיחת בדיקות דם ממטופלים.

קורות חיים יש לשלוח למייל: ofeklab@gmail.com

 

 

שלח קורות חיים ישירות למעסיק

 

  1. למרכז שניידר לרפואת ילדים דרוש/ה עובדי מעבדה למשרות בוקר ותורנות.
    תיאור התפקיד:
  • קליטת דגימות מהגורמים המפנים, רישום, סיווג וטיפול בהן.
  • ביצוע של הבדיקות הנדרשות ברמה מקצועית נאותה ועל פי נהלי המעבדה.
  • הפעלת מערכת אבטחת איכות וביקורת טיב המקובלת במעבדה כחלק משגרת העבודה.
  • ניהול רישום שוטף במהלך הבדיקה של המדדים הנקבעים, הפניית תשומת לב הממונה לתוצאות חריגות ופעולה על פי הנחיותיו.
  • עיבוד נתוני בדיקות החולה, לצד נתוני מערכת ביקורת טיב, והעברה לממונה לאישור.
  • רישום תוצאות הבדיקה בספרי המעבדה והפצתם לגורם המפנה.
  • ביצוע מטלות נוספות בתחום המקצועי, בהתאם להוראות הממונה.

דרישות התפקיד:

  • השכלה אקדמאית -לפחות תואר ראשון במדעי החיים או הרפואה.
  • תעודת עובד מעבדה רפואית אקדמאי, מטעם משרד הבריאות.
  • ידיעת השפה העברית על בוריה.
  • ידיעת השפה האנגלית - קריאת ספרות מקצועית.
  • כושר ביטוי בכתב ובעל-פה.

תינתן עדיפות למועמדים בעלי מוגבלויות.

קורות חיים יש לשלוח לורד יוסף רכזת פיתוח משאבי אנוש:
03-9253406 |  פקס: 03-9253030  |  veredj@clalit.org.il

 

שלח קורות חיים ישירות למעסיק
  1. חברת אוליב דיאגנוסטיקס (earth) מגייסת עובדי מעבדה במיידי.
    החברה פיתחה מכשיר יחיד בעולם שמודדת הרכב שתן בכל אסלה, ומעניק לרופא תוך שניות את המצב הפיזיולוגי של החולה. תחומי התעסקות של החברה מולטי דיסיפלינאריים.
    העבודה הנדרשת:
    • מדידות שתן ע"י מערכת מדידה חצי אוטומטית.
    • העבודה במודיעין עילית.
    • התחלת עבודה מיידית.
    • מתאים גם לסטודנטים וחיילים משוחררים.
    נא לפנות ליניב במייל: yaniv.oiknine@olive.earth

 

שלח קורות חיים ישירות למעסיק
  1. דרוש/ה עובד/ת מעבדה למשרה בכירה במעבדה רפואית במרכז רפואי שמיר (אסף הרופא).

דרישות:

תואר שלישי במדעי החיים

ידע וניסיון בביולוגיה מולקולרית

עדיפות לבעלי תעודת הכרה במעמד.

לשליחת קו"ח: pninah@shamir.gov.il

לפרטים נוספים: דר' פנינה הילמן 055-3301682

 

שלח קורות חיים ישירות למעסיק
  1. לחברת סטארטאפ הפועלת בעמק חפר דרוש/ה מנהל/ת מעבדה.

העבודה כוללת אחריות על ניהול המעבדה במסגרת מחקר פורץ דרך בתחום הביורפואי.

משרה מלאה (אפשרות גם לחצי משרה).

לפרטים נוספים ניתן לפנות לשרית – growthr2@gmail.com

 

 

שלח קורות חיים ישירות למעסיק
יש לך עניין ורקע מקצועי במשאבי-אנוש ?
אוהב/ת לעבוד מול מגוון ממשקים ולהעניק שירות פנים ארגוני?
יש לנו משרה מעניינת עבורך !
יחידת הפרט באגף משאבי אנוש מגייסת רפרנט/ית פרט זמני/ת לתקופה של כחצי שנה (החלפה לחל"ד).
העבודה כוללת טיפול במחזור חיי העובד/ת בארגון –
ביצוע תהליכי קליטה וליווי של עובדי הבנק במגוון תהליכים ארגוניים, הקלדה ועדכון נתונים בנושאי העסקת עובדי הבנק, מתן שירות ומענה שוטף לעובדי ומנהלי הבנק בנושאי נוכחות ופרט, הכנת דיווחים וטבלאות באמצעות תוכנות מחשב ייעודיות ועוד.
לפרטים נוספים והגשת מועמדות :
שלח קורות חיים ישירות למעסיק